Η Μπάγερν της Ελλάδας

1351563.jpg33 εκατομμύρια γράφουν σήμερα τα διάφορα σαιτ ότι έβαλε στο ταμείο του ο Ολυμπιακός πέρυσι, από την συμμετοχή του στο Τσάμπιονς Λίγκ. Και μετά μου λέει ο γαμπρός μου ο Λευτέρης γιατί γκρινιάζω. Του χρωστάω μεγάλες χάρες του αγαπητού μου γαμπρού. Εκτός από την σημαντική βοήθειά του χάρη στην οποία  μπόρεσα όχι μόνο να να ξεπεράσω την φτώχεια μου, αλλά  να σπουδάσω οικονομικά και να κάνω έτσι πέντε δέκα πράγματα στην ζωή μου, του χρωστάω πολλά επειδή με έκανε Ολυμπιακό.Για φαντάσου να ήμουν ΑΕΚ, όπως ήθελε ο μεγάλος μου αδερφός και το είχε καταφέρει είναι αλήθεια, ώσπου ήρθε η άγια μέρα.Όχι δεν λέω για την μέρα που ήρθε στο σπίτι να ζητήσει την αδερφή μου. Άγια ήταν και αυτή η μέρα. Αλλά λέω κυρίως για την μέρα που μου έφερε την εφημερίδα ΤΟ ΦΩΣ. Αυτό ήταν. Η ζωή μου έγινε ερυθρόλευκη. Να σαι καλά Λευτέρη.Αλλά πως να μην γκρινιάζω , όταν με μπάτζετ 10πλάσιο των περισσοτέρων ελληνικών ομάδων δεν μπορώ να γίνω η Μπάγερν της Ελλάδας? Και τι σημαίνει αυτό. Σημαίνει ότι με το που ξεκινάει το παιχνίδι , παίρνω τα ηνία του αγώνα και επιβάλλω το παιχνίδι μου. Και δεν μιλάω για τα ματς με τους μεγάλους. Εκεί είναι ντέρμπι και θα δεχτείς και πίεση.Αλλά οι υπόλοιπες ομάδες είναι πολύ πίσω. Έτη φωτός μακριά. Πως να μην εκνευριστώ δηλαδή.Και ένα τελευταίο. Αυτό το πράγμα με την κούραση των παικτών μόνο στην Ελλάδα και την Κύπρο το συζητάνε. Έτσι είπε ο Κετσάγια σε μια συνέντευξή του στην τηλεόραση. Δηλαδή ρε παιδιά αυτός που ξυπνάει στις 6 κάθε μέρα και πάει στο χωράφι ή στην οικοδομή θα πρέπει να μην μπορεί ούτε καν να περπατήσει.Τι να πεις ρε γαμώτο. Γέρασα ρε και μια ζωή τις ίδιες μαλακίες ακούω.Αλλά τι να πεις όταν ο Γεωργάτος παράτησε την Ιντερ , επειδή του έλειψε ο φραπέ στην παραλιακή.Τέλος πάντων. Ελπίζω κάποτε να το οργανώσουν διαφορετικά , μπας και κάνουμε ένα βήμα παραπάνω.

This entry was posted in Αθλητικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

