Προκλητικά αδιάφοροι «παιχταράδες»

223714Τελειώσαμε. Η σημερινή άθλια εμφάνιση του Ολυμπιακού στα Χανιά , όπου με τα χίλια ζόρια απέφυγε την ήττα(1-1) απέναντι στον φιλότιμο Πλατανιά,  δείχνει με τον ποιο τρανταχτό τρόπο, πως ότι χαρές πήραμε για φέτος τις πήραμε. Τώρα θα χαρούν οι άλλοι. Ξεχάστε την Ευρώπη. Ξεχάστε το κύπελλο. Ξεχάστε μεγάλες νίκες με ΠΑΟΚ ΠΑΟ, ΑΕΚ. Δυστυχώς όταν τον Δεκέμβριο είσαι 20 πόντους μπροστά στο πρωτάθλημα, χάνεις την απαιτούμενη συγκέντρωση που είναι απαραίτητη για να συνεχίσεις στον ίδιο ρυθμό. Και για να μην χαλαρώσεις, θα πρέπει να είσαι πολύ προσγειωμένος αλλά και να γουστάρεις πολύ να παίζεις ποδόσφαιρο. (όπως κάνουν παιχταράδες σαν τον Μέσσι ή τον Κριστιάνο που δεν βαριούνται όλη την χρονιά να δίνουν ρεσιτάλ ποδοσφαίρου). Ακόμα και όταν έχουν κριθεί τα πάντα. Στην Ελλάδα όμως και στον Ολυμπιακό τα πράγματα είναι και ήταν πάντα διαφορετικά. Παίκτες αδιάφοροι, προπονητής αδιάφορος και κολλημένος, ομάδα για κλωτσιές. Δεκατρείς παίκτες χρησιμοποιήθηκαν και δεν υπήρξε ούτε ένας διακριθείς. Από τον τερματοφύλακα , μέχρι τον ανεκδιήγητο Ιντέγε(ο οποίος παρεμπιπτόντως ούτε το δεξί αρχίδι του Μπενίτες δεν είναι). Ομάδα που δεν μπορεί να πρεσάρει-ή που δεν γουστάρει να το κάνει γιατί βαριέται-, δεν μπορεί να κυκλοφορήσει την μπάλα, δεν μπορεί να μαρκάρει σωστά και δεν μπορεί να εκτελέσει ούτε ένα στημένο έτσι όπως πρέπει, δεν είναι ομάδα. Είναι τσίρκο. Εγώ αν ήμουν προπονητής θα είχα μπει μέσα από το πρώτο τέταρτο. Παίξανε ένα καλό παιχνίδι την προηγούμενη Κυριακή με τον Λεβαδειακό και αυτό ήταν. Κακοί επαγγελματίες και άνθρωποι που δεν γουστάρουν να παίζουν μπάλα. Ρε άσχετοι εγώ στην θέση σας θα γούσταρα να κάνω το θαύμα. Να πάρω το πρωτάθλημα , μόνο με νίκες αφού έχω να αντιμετωπίσω τους χειρότερους αντιπάλους από καταβολής του επαγγελματικού –τουλάχιστον- ποδοσφαίρου. Γιατί έχω μάθει στην ζωή μου να βάζω στόχους. Και να τους κυνηγάω. Και ας μην του πετυχαίνω, όπως είναι και το φυσιολογικό. Αλλά η αδιαφορία ρε μαλάκα μου. Η αδιαφορία ρε μου σπάει τ αρχίδια. Και πάμε τώρα στον προπονηταρά Σίλβα. Έχω πρόβλημα. Δηλαδή ο Αυλωνίτης πόσο χειρότερος μπορεί να είναι από αυτόν τον Ντα Κόστα. Έφερε 5 παίκτες(Πάρντο, Σεμπά, Ντα Κόστα, Ερνάνι και Ιντέγε). Και από αυτούς ψιλοπαίζει μόνο ο πρώτος. Δεν μου κάθεται καλά η ιστορία. Εγώ θα είχα μεγαλύτερο ποσοστό ευστοχίας στις επιλογές μου. Η το να μην βγαίνει από την ομάδα με τίποτα ο Ιντέγιε. Η ακόμα και ο παιχταράς Μιλιβόγιεβιτς. ή το αστέρι ο Μαζουακού που δεν έκανε ούτε μια σωστή ενέργεια σήμερα. Και έβγαλε τον καλό Καμπιάσο ενώ έπρεπε να βγάλει με τις κλωτσιές μάλιστα από το ημίωρο τον ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟ Ντομίγκεζ. Δεν γράφω άλλο ρε. Ούτε σε 100 χρόνια δεν θα κάνετε την ομάδα που ονειρεύεται ο κόσμος του Ολυμπιακού. Λόγω λανθασμένης νοοτροπίας. Και λόγω μαλακίας.-

This entry was posted in Αθλητικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

