Σε καλό δρόμο

230432Μετά την μεγάλη νίκη επί της Άρσεναλ με 3-2 στην Μεγάλη Βρετανία. ο Ολυμπιακός κέρδισε σχετικά εύκολα και τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα me 2-0. Έκανε ένα σπουδαίο πρώτο ημίχρονο , έβαλε δυο τέρματα και μετά έκατσε. Αυτή η άσχημη εμφάνιση του δευτέρου ημιχρόνου , δεν μου πολυάρεσε αλλά μετράει το αποτέλεσμα. Όλα δείχνουν ότι η ομάδα βρίσκεται σε καλό δρόμο και ότι ο νεαρός προπονητής το κατέχει το άθλημα. Ας μην κυριαρχήσει ο ενθουσιασμός όμως , γιατί μιλάμε για τις έξι πρώτες αγωνιστικές. Για τον Φορτούνη είχα πει ότι δεν θα παίξει στον Ολυμπιακό, αλλά το παιδί βάλθηκε να με διαψεύσει. Μακάρι. Εγώ μαζί του είμαι και στο φινάλε σχολιάζω αυτά που βλέπω. όπως βλέπω ότι τα σέντερ φόρ , δεν ξέρουν να ντριπλάρουν  και είναι βαριά κορμιά. Αλλά άμα κάνουν στον προπονητή της ομάδας , εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Στο φινάλε , ας βάζει γκολάρες σαν το σημερινό ο Ιντέγιε και ας είναι βαρύ κορμί. Όλα καλά λοιπόν. Πάντα τέτοια.

This entry was posted in Αθλητικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

