Αθεόφοβοι και αθεόφοβες

Á1 ÊÁÔÇÃÏÑÉÁ ÃÕÍÁÉÊÙÍ / ÐËÅÉ ÏÖ / ÔÅËÉÊÏÓ / ÐÁÏ - ÏÓÖÐ / PLAY OFF / FINAL / PANATHINAIKOS - OLYMPIAKOSΑς είναι καλά τα κορίτσια του βόλεϊ.  Οι αθεόφοβες έκαναν τρίτο σερί ντάμπλ και μου έφτιαξαν την διάθεση. Μια διάθεση που δύο μέρες πριν , μου την χάλασε το τμήμα του αντρικού βόλεϊ του Ολυμπιακού. Όχι για την απώλεια του πρωταθλήματος- μετά από αυτή του κυπέλλου – αλλά για την ανακοίνωση που έβγαλε η διοίκηση του ερασιτέχνη μία μέρα πριν από το τρίτο παιχνίδι στην Θεσσαλονίκη με τον ΠΑΟΚ. Στην οποία ανακοίνωση, αναφερόταν εμμέσως πλην σαφώς ότι οι παίκτες του ΠΑΟΚ ήταν ντοπαρισμένοι. Οι αθεόφοβοι. Δηλ πόσο άσχετος πρέπει να είσαι για να κάνεις τέτοιες μαλακίες .Και ανεβαίνει η ομάδα στην Τούμπα και χάνει 3-0 σετ. Και λέει πολύ σωστά ο προπονητής της ομάδας, ότι ο ΠΑΟΚ κέρδισε δίκαια το πρωτάθλημα και είναι άξιος συγχαρητηρίων. Και συμβαδίζει με αυτή του την δήλωση με την άποψη και την νοοτροπία των οπαδών του Ολυμπιακού. Όχι ρε δεν εκφράζουν τον οπαδό του Ολυμπιακού τα κλάματα και το κλαψωμούνιασμα. Αυτά τα έχουμε αφήσει για τους αντιπάλους μας. Εμείς είμαστε  Ολυμπιακοί . Ντόμπροι. Υπερήφανοι.Κιμπάριδες. Όχι τσουτσέκια. Μη μας κάνετε ρε Παοκτσήδες. Είναι δυνατόν όταν χάνω να μην αναγνωρίζω την ανωτερότητα του αντιπάλου; Εκτός και αν υπήρχαν στοιχεία ντοπαρίσματος. Αλλά τότε έπρεπε να γίνουν άλλες ενέργειες , όχι να βγαίνουν χαζές ανακοινώσεις. Τα παιδιά είναι άσχετα με το διοικείν. Κάτι γνωριμίες, κάτι κωλοφαρδίες , κάτι σπρωξίματα και βρέθηκαν στην ζωή τους να έχουν πόστα στον Ολυμπιακό. Εντάξει ρε μάγκες. Να δεχτώ ότι σας το χρωστούσε ο Θεός σαυτή την ζωή να κάνετε κουμάντα στον Θρύλο(Σε μια άλλη ζωή ελπίζω να στείλει εμένα) . Μη μου χαλάτε όμως την Ολυμπιακή μου υπερηφάνεια ρε γαμότο. Έλεος. Μπράβο λοιπόν στα κορίτσια μας, που μας έδωσαν σήμερα αυτήν την χαρά. Και βέβαια δεν απαξιώνω και την αντρική ομάδα η οποία μας έδωσε στο παρελθόν άπειρες χαρές. Και είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα ξαναγυρίσει στον θρόνο της. Του χρόνου. Εγώ θα είμαι δίπλα τους επειδή τους γουστάρω ,επειδή μου αρέσει το βόλεϊ και κυρίως επειδή είμαι Γαύρος όχι για να παίρνω τίτλους αλλά για να νοιώσω έστω και λίγη από την αύρα που έχει αυτός ο σύλλογος.  …….Α και ένα τελευταίο για να μην ξεχαστώ. Η κατάκτηση του ντάμπλ στο βόλεϊ από τους Θεσσαλονικείς,  δείχνει ότι δεν υπάρχει κατεστημένο Αθήνας και τρίχες κατσαρές. Ο ΠΑΟΚ πείρε μερικούς παιχταράδες και πήρε τίτλους. Τόσο απλ

This entry was posted in Αθλητικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

