Είναι πολλά τα λεφτά Άρη μου

a4a9f27f26aefa2de7aa9dc50571ee79_LΔεν βλέπω πια αγώνες Τσάμπιονς Λίγκ. Ο Πλατινί κατάφερε τελικά να ξεφτιλίσει την διοργάνωση. Τα διαιτητικά σφάλματα δεν εντάσσονται πλέον στα ανθρώπινα λάθη. Όλα δείχνουν να ελέγχονται από ψηλά. Φέτος για παράδειγμα σπρώχνεται με χίλια η Ρεάλ. Αυτό είναι κάτι που φαίνεται, που βγάζει μάτια. Και πάντα βέβαια οι Γαλλικές ομάδες έχουν καλές διαιτησίες. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι ο Γάλλος ανέβασε πολύ τα έσοδα της  διοργάνωσης με αποτέλεσμα να εισπράττουν και οι ομάδες με την σειρά τους μεγάλα ποσά. Αλλά αυτό αφορά τους επαγγελματίες του ποδοσφαίρου. Εμένα σαν απλά φίλαθλο δεν μου λέει τίποτα. Εμένα θα μου έλεγε κάτι και θα μου κέντριζε το ενδιαφέρον εάν οι Τούρκοι χθες  έκαναν την ζωή της Ρεάλ δύσκολη. Με τέτοια διαιτησία όμως ήταν αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο. Και έτσι για άλλη μια φορά έκλεισα την τηλεόραση και έκανα κάτι άλλο.

This entry was posted in Αθλητικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

